Culinair festival - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Culinair festival - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Culinair festival

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

09 Oktober 2009 | Brazilië, Pipa

Vrijdag 14:00. We plaatsen nog even een paar foto,s omdat dit vandaag de laatste mogelijkheid is.
Vandaag begint het culinairfestival, dit duurt 10 dagen. Hoe we hier doorkomen laat ik jullie nog wel weten. Het is momenteel erg warm en voor morgen hebben we kana varen en paardrijden opstaan. Nu gaan we naar het strand voor de lunch. gr Peter en Fonnie

• 29 Oktober 2009 - 15:51

Bianca:

Hey dat is geinig, zie ik mezelf ineens op de foto!

Hoe is het met jullie? alweer helemaal gewend in NL? goh wat was het hier koud he vorige week, we zijn dinsdag geland en toen was het hier 5 graden!!!

wij hebben ook nog wel leuke foto's, binnenkort een keertje afspreken?
    Mijn email adres is: biancavanderzee@hotmail.com

groetjes, Bianca en Martijn

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008