Dag 3 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, Madison

Nou zoals bij eerdere bezoeken aan de familie's van onze buitenlandse studenten is ook hier eten erg belangrijk. Er is niet gewacht met eten, aangezien wij zo laat waren en hun bijna van de stoel vielen van de honger. Maar.... voor ons is er nog genoeg. Na wat heen en weer geklets, vallen we om van de slaap. Pfft een bed !!!!! Heerlijk :) . De volgende morgen worden we wakker van Mara-Jo die druk in de keuken bezig is om een heerlijk ontbijt te regelen. Genoeg voor een klein restaurant !!!!! Het is super om even met Rose en haar familie bij te kletsen. Maar veel tijd is er niet ,we gaan naar Madison de hoofdstad van Wisconsin. We lopen over de boeren markt, waar allemaal mensen hun eigen gekweekte groenten. En andere producten verkopen. Ik vind er jam met galapenja pepers ???? Moet ik echt wat van meenemen. Dan nog een rondleiding in het goverment house. Prachtig als we boven rondlopen kunnen we de hele stad zien. En aan beide kanten de meren die ernaast liggen. Dan terug naar huis want in de avond gaan we in een speciaal restaurant eten. Als toerist hadden we dit nooit gevonden. Midden in de bossen aan een meertje prachtig. Gelukkig weten we van onze dochter die al eens eerder hier was, dat we rekening moeten houden met redelijk grote portie's . Dus geen voor en nagerecht bestellen :). Maar dan is het eten ook super !!!!

• 02 Juli 2013 - 08:14

Tessat:

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Nadieh liet me wat foto's zien die Mara-Jo op facebook had gezet. Erg leuk om te zien! Veel plezier op jullie nieuwe avontuur! X

• 02 Juli 2013 - 09:17

Ine En Hub:

Leuk om Roos te ontmoeten met familie, zeker na zo'n lange tijd en die brengen jullie ook nog naar plaatsen waar de gewone toerist geen weet van heeft. Super zeg!
    Hoe moet dat gaan met al dat lekkere eten .............genieten, genieten, genieten...........

xxx