Dag 7. - Reisverslag uit Manitoulin Island, Canada van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Dag 7. - Reisverslag uit Manitoulin Island, Canada van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 7.

Door: Fonnie.

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

08 Juli 2013 | Canada, Manitoulin Island

Cup and Soucer trail en rondrit eiland.
Na het ontbijt vertrekken we richting de de Cup and Soucer trail. Na wat omwegen hebben we hem gevonden en beginnen aan de tocht. Prachtig, af en toe lijkt het alsof we in Luxembug zitten en de tuifelsslucht wandelen. Er zijn best veel overeenkomsten.. Alleen is het hier allemaal wat uitvergroot. We kijken uit voor Poison Ally..nooit gezien ??? Nu wel...wat is het gevaar ?.. Staat er ook niet bij. Worden regelmatig gestoken door dorstige muggen, we drinken zelf dan maar wat water bij om uitdroging tegen te gaan :).Maar verder is het een prachtige tocht. Na 3.5 uur zijn we toe aan een drankje ..helaas zijn terrasjes hier niet zo gewoon, dus wordt het een lauwe cola..bij een kraampje langs de weg. Dan maar verder een route over het eiland. Het is overal mooi. We genieten dus vooral. s'avonds nog gezellig buiten met wat andere gasten zitten kletsen uit Canada. Tot dat de muskieten ons gevonden hebben.... Dan is het echt niet meer vol te houden... Dus naar binnen dan maar. Op naar de volgende dag.

• 11 Juli 2013 - 09:45

Jolanda:

Heerlijk dat jullie het mooi hebben daar.....en beetje als Luxemburg ....Tuifelsslucht.... dat top....dan doen wij hier met ons wandelclubje de `Budget`versie Canadian Tour !! Hihi....hoeven we alleen maar een lauwe cola mee te nemen....is het net `canadian `hihi....maar lijkt me prachtig daar !! veel plezier nog en voorzichtig maar xxx Jolanda

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008