Dag 5 - Reisverslag uit Manitoulin Island, Canada van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Manitoulin Island, Canada van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Fonnie.

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

07 Juli 2013 | Canada, Manitoulin Island

Dag 5 Dinsdag 2 Juli.

Escanaba -Sault st Marie. We vertrekken uit Escabana, richting Sault st Marie. Ontbijten gaat niet in het motel, dus onderweg wat gezocht. We komen een fast foodontbijt keten tegen en gaan daar wat eten. Maar wat vinden we daar !!!! Canadiën basterds... De Nederlanders onder ons zullen het wel snappen :) Ze belegeren de hele zaak, drinken een kop koffie, delen een muffin met z'n 4en.. En maken een hoop lawaai. De rest van de klanten kunnen elkaar nauwelijks verstaan. Weer een ervaring wijzer gaan we verder. Halverwege stoppen we voor een korte lunch aanhet meer. Welk weet ik niet meer zijn niet te tellen hier. Daar vinden we een plattegrond met aanwijzingen naar de watervallen van???? We besluiten om er langs te rijden... Is maar 100 km om. Hier zijn dat kleine stukjes dus doen. We passen ons redelijk snel aan. De watervallen zijn mooi, maar het scheepswrak muzeum is van zo'n groot kitsch gehalte dat we alleen maar even bij het meer gaan zitten en van het prachtige uitzicht genieten. Overnachting bij st Sault Marie. Slapen bij een Motel met ....videotheek...( bestaan hier nog) U mag best een video komen halen hoor ??? Drinken een biertje bij een brouwerij pub ( na 1 biertje lam in de benen). Eten bij een Italiaan die nog nooit een Italiaan gezien heeft :) En deze dag is ook weer voorbij.

• 07 Juli 2013 - 21:18

Mara Jo:

You should have stayed with me longer - I would have fixed you breakfast and been real polite. : )

I hope that you are having fun and seeing beautiful territory. Take a lot of pictures. I want to hear all about it next week.

Drive safe - have fun!
    XXX, mj

• 08 Juli 2013 - 01:17

Fonnie En Peter Cuijpers:

@Q Mara-jo... miss youre breakfast ... but its great outhere. Tomorrow were going to be in Algonquin park . See you soon big hug xxx Fonnie and Peter.

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008