Weer terug thuis ! - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Weer terug thuis ! - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Weer terug thuis !

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

17 December 2008 | Nederland, Munstergeleen

Weer Thuis.

Op vrijdag komen we aan in Brussel.
Daar staan onze dochters ons al op te wachten.
Dat voelt goed, we knuffelen en kussen. We hebben ze gemist, zij ons ook gelukkig!
Dan terug naar huis en bijkletsen. Dat zal nog wel even duren we hebben zoveel meegemaakt dat geeft gespreksstof voor nog veel gezellige momenten.
We hebben zo'n bijzondere vakantie gehad, zoveel gezien en zoveel genegenheid ontvangen van al de familie's van onze "pleegdochters"dat hadden we nooit kunnen bedenken.
Niets was teveel, overal werd aan gedacht.
We hebben ze leren kennen als hele bijzondere mensen die we voor het leven in ons hart hebben gesloten.
We hopen ooit nog eens terug te gaan naar dit bijzondere land met zoveel lieve en hartelijke mensen.

Iedereen die onze belefenissen hebben gevolgd en van berichtjes hebben voorzien BEDANKT ! het was erg leuk om te lezen hoe jullie met ons meeleefden.

Het dagboek is nu afgelopen we zullen nog vaak terugdenken aan dit prachtig avontuur met zijn tweetjes.

Fonnie en Peter.

Alias Fonita en Pedro.

• 17 December 2008 - 15:54

Peter:

Welkom thuis, en blijf nog maar lang genieten van alle bijzondere gebeurtenissen die jullie hebben meegemaakt.
    groeten, Anneke en Peter

• 17 December 2008 - 16:47

Nadieh:

Oohh,
    Snif dit is officieel het einde. Dan maar een andere bezigheid in de trein zoeken.
    Fijn dat jullie er weer zijn!

xx Nadieh

• 17 December 2008 - 22:09

Evie:

he tante fonnie

mooie foto's. kei leuk om te zien. ik herken de palmbomen, de kraampjes en de onderstoomde straten wel van suriname. en tja alles wat me daar aan doet denken vind ik geweldig. zo te zien hebben jullie weer een hele mooie ervaring in de broekzak zitten!!

groetjes evie

• 18 December 2008 - 08:21

Michael & Hannelore:

Het is inderdaad jammer dat het afgelopen is, vondt het erg leuk om te lezen wat jullie allemaal ervaren hebben. Ik neem aan dat naast de extra kilo's in de koffers jullie zelf ook de nodige kilo's extra mee genomen hebben :-)
    Fijne kerstdagen alvast en de beste wensen voor 2009!