De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

18 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou het is bijna zover. Maandag vertrekken we. De laatste kado's gekocht en even bedenken wat we in 't koffer moeten doen.
In ieder geval een kadotje voor de beide families. Enkele levensmiddelen die de meiden in de tijd dat ze in Nederland waren zeer zijn gaan waarderen gaan mee,zoals natuurlijk stroopwafels!!
Peter is vandaag nog gaan werken, maar vanmiddag gaan we gezellig naar de propodeuse uitreiking van onze dochter. Gelukkig kunnen we daar nog bij zijn. Zij komt zolang hier in ons huis wonen, samen met haar beste vriendin.De tickets liggen klaar, en de was is gedaan zodat we t koffer maar in hoeven te pakken.
Niet dat we daar veel nodig hebben want......het zonnetje schijnt daar uitbundig jippy.. daar kunnen we nog lekker even van genieten.
Ik ben benieuwd wat we nu weer voor mooie dingen te zien krijgen.
We hebben al verschillende boeken nageplozen om te kijken wat er te doen is, maar het meeste zullen we toch ter plekke gaan uitvogelen.
Alles van te voren plannen kan leuk zijn maar verrassingen zijn ook interressant.
We starten in Pipa,dit moet een erg gezellig dorpje zijn. Maar dat zullen we daar moeten bekijken.
Daarna door naar Fortaleza voor familie bezoek en dan nog weer even terug naar Pipa voor de broodnodige rust hahahaha.
Nou we zullen jullie proberen op de hoogte te houden, als we ergens een internet cafe tegen komen.

Groetjes en tot later

Fonnie

• 18 September 2009 - 07:38

René:

Lieverds...

Laat het jullie goed gaan daar, en doe de dames in Brazilie de groetjes van René en Marleen als jullie daar zijn. Kleding hoeven jullie niet veel mee tenemen denk ik. Gewoon de Wibra een paar dikke veters halen en klaar zijn jullie... :)

Ik denk dat we ons nog wel even zien voor jullie vertrekken....

Veel plezier....

• 18 September 2009 - 08:13

Henriette Bakkers:

ik vind het super dat ik dit weer van kort by mag meekrijgen!!
    ik wens jullie heeeeeel veeeeel plezier en geniet met volle teugen met z'n tweetjes en de rest die jullie daar weer gaan ontmoeten!!!
    hoelang blijven jullie?
    xRon en Henriette

• 18 September 2009 - 08:26

Bart:

Hey Fonnie en Peter, een hele goede reis en vooral heel veel plezier!

Groet,

Bart.

• 18 September 2009 - 08:46

Ellis En Olaf:

Toe maar, toe maar.....
    Lekker zeg....ik ben jaloers.
    Geniet er weer lekker van en laat het eten en drinken goed smaken(hihihi)
    liefs uit Den Haag

• 18 September 2009 - 09:19

Jantine:

Ik wil jullie bij deze veel plezier wensen in brazil. Geniet ervan!!

• 18 September 2009 - 12:01

Danielle Helgers:

Hallo Fonnie en Peter,
    Leuk te horen dat jullie weer naar brazilie gaan.
    Nou veel plezier geniet ervan en neem flink wat zon mee terug naar hier.

Groetjes Danielle.

• 18 September 2009 - 13:56

Maarten:

Ga lekker relaxen. Wij kijken over jullie schouders mee. Fijne reis, lekker veel drinken en eten!!!

• 18 September 2009 - 17:02

Nadieh:

Geniet er ma van pa en ma!!
    Wij zullen op t huis passen( rené let op je telefoon i.v.m. de verwarming hihi)
    xxxx

• 20 September 2009 - 13:59

Gabi:

Hey vriendinnetje en vriendje!!
    Ik vind het zo fijn voor jullie dat jullie na deze toch super drukke en emotionele tijd nu kunnen gaan relaxen.
    Misschien krijgen jullie deze keer de kans om meer te relaxen en niet ALLEEN MAAR te eten en te drinken!
    Ofwel dat ook lekker was, toch?
    Geniet er weer van!!

Nog een weekje dan ga ik ook op vakantie. Maar ik blijf jullie uiteraard volgen!

Kussie
    Gabi

• 21 September 2009 - 06:49

Michael & Hannelore:

Dat is lekker zeg, geniet ervan!
    grtjs.

• 21 September 2009 - 11:04

Ine En Hub:

Hé Fonnie en Peter, dat is het betere werk! Lekker even weg en genieten. Heel veel plezier.

Liefs XXXXXX