Pipa - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Pipa - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Pipa

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

22 September 2009 | Brazilië, Fortaleza

Gisteravond laat aangekomen in Natal, de bus in en 90 min later over zeer slecht wegdek op onze bestemming aangekomen.Schitterende locatie, het wordt met name door nederlanders geboekt. Vanmorgen ontbeten zoals we gewend zijn in Brazile, veel fruit, koek en verse broodjes. De gastvrijheid is weer groot, we plannen een vlucht van Natal naar Fortaleza ( de bus doet er 9.5 uur over). taxi naar het vliegveld en de vlucht moet geregeld worden, wordt allemaal verzorgt door Vincent, de receptionist.Als hij de vlucht boekt is het goedkoper en hij betaald met zijn kreditkaart. Alsof het de gewoonste zaak is.Vanmorgen ook in info sessie gehad voor eventuele excursies, we gaan ons eerste orienteren. We hebben nog last van het tijdsverschil maar dat slijt wel.Wat een luxe om hier weer te zijn.

• 22 September 2009 - 20:14

Nadieh & Tessa:

klink goed, wij zijn ook nog een beetje aan het oriënteren hier. Weten ook nog niet welke excursies we gaan doen, zijn aant denken over de wellness-avond.. Maar even kijken wat de kosten daarvan zijn.. Hihi.
    Hier gaat alles goed. Me fietsenband inmiddels 4 keer geplakt, de binnenband vervangen ennnnn... nog steeds lek.. Misterieus. Maja komt goed. Geniet er nog van en laat jullie verwennen!
    XXX the housekeepers

• 23 September 2009 - 04:49

Gabi:

Hoi,
    Het begin is gemaakt...en veel fruit klinkt al goed!!!
    Ook voor mij is het nog maar drie nachtjes slapen dan mag ik op vakantie!
    Slapen jullie nog maar even bij en dan ertegen aan! Genieten!
    Kussie
    Gabi

• 23 September 2009 - 07:00

Vic:

Hallo Luuj,

Geniet maar lekker!
    Jullie hoeven echter niet te vertellen hoe mooi en fijn het er is.Dat weten we in de tussentijd wel en dat maakt ons alleen maar nog meer jaloers. HaHa HaHA
    Groeten,
    Vic

• 23 September 2009 - 07:02

Jan & Wendy + Kaito:

Nou nou, heerlijk genieten dus! Het hondje is geweldig, laten m 3 x per dag uit. Vooral Jan is goed op dreef, om 6.15 staat ie naast zijn bed: Wendy, ik ga de hond uit laten, ga je mee? Het hondje mist jullie wel, dat is duidelijk, een motor doet m al naar de deur rennen! Luisteren is btw geloof ik niet helemaal zijn ding he? Ga snel maar eens bij Mara op bezoek. Dat zal ie wel fijn vinden. Ik wilde vragen of ik zondag met een aantal vriendinnen bij jullie thuis op bezoek mag komen om samen met Nadieh een welness avond te doen?

Geniet nog!!!
    Dikke kus en smakkerd van de hond

• 23 September 2009 - 07:11

Neef Tim:

Waarom is het niet peterfonnie.waarbenjij.nu? ;-)
    Veel plezier en geniet ervan!!

Doeiiiiiiiiiii

• 23 September 2009 - 10:11

Jantine:

Geniet van jullie reis!!
    Maak maar mooie excursies, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten op de site.

• 23 September 2009 - 13:36

Pipo:

Haai vrienden. Hier alles kits achter de rits. Jullie ook? Toch? Hoop ik. 't Weer doet 't weer. Koud en vochtig. Net wat jullie ontvluchten. Blijf maar. Alles is beter dan thuis en hard werken. Tsjuus en veul plezier.
    Pluto.

• 23 September 2009 - 14:33

Jolanda:

Hehe, weer wat te lezen in de pauze ! : )
    Fijn jullie goed aangekomen.. geniet er van !!

Uhmmm.... en wellness... Ga volgende week met 4 vriendinnen 2 daagjes naar Harderwijk, dagje shoppen en dagje ook welness in Zwaluwhoeve : ) kosten..... tja.... och ja.... ik niet zoals de meeste mensen vakantiegeld al op !!! ik heb het gewoon nog niet gehad : ) dus gewoon nog te goed zalk maar zeggen, dus ga er maar alvast van genieten voordat ik depri wordt dat ik het niet meer krijg.... toch al lol gehad : ) Fijn vakans en voorzichtig....
    xx Jolanda

• 24 September 2009 - 06:14

Mara, :

Hoi papa en mama,

Goed om te horen dat alles daar zo goed gaat. Ruth en ik zijn gister samen gaan uiteten en hebben boodschappen gedaan. Daarna heb ik van Ruth 2 wasmanden gekregen dus ik heb de komende dagen een dagopvolging. Heel veel plezier!

liefs Mara

• 24 September 2009 - 17:29

Doke:

Lieve vrienden,
    Wij zijn allemaal wel een klein beetje jaloers op jullie. Wij werken ons kapot, doen ons huishouden, halen boodschappen en doen de was, maar dat doen wij allemaal met veel plezier. Lieve Pe en Funke geniet ervan dan doen wij het ook. dikke knuf van Do.

• 24 September 2009 - 20:56

Marleen:

hallo schatjes

we reizen met jullie mee,gezellig he!!!!!op de website zag het er geweldig uit,daar willen wij ook wel zijn.maar zo genieten we ook met jullie mee!!
    hebben jullie ook die hangmat???? veel plezier dikke knuffel van rene en marleenxxxxx