dag 1 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

29 Juni 2013 | Verenigde Staten, Madison

Nou de grote reis gaat beginnen. Alles is gepakt, vanmorgen nog even de laatste dingen in de koffer en we gaan op weg. In Dusseldorf begint het goed...een half uur vertraging..niet erg pffft, we komen er wel... Oke dan op weg naar Wenen. Hebben toch een uur om over te stappen. Maar halverwege kijk ik eens even naar het ticket....oepsie. Boarding om 8.45u ???? als we dat maar halen. Stewardes gevraagd... Mmm weer ook niet of we het gaan halen..nou dan maar rustig blijven en afwachten. Afkondiging in Wenen... We mogen nog even niet landen, vliegen nog maar een rondje.. Eindelijk geland.. Vlug overstappen, we sjezen over het vliegveld en yesss we hebben het gehaald..nu nog even inchecken... een ander stel geeft aanwijzingen... Gewoon doen, niemand aankijken dan gaat alles goed..oké gaan we doen. Peter gaat eerst ...of meneer even mee wil Nou de grote reis gaat beginnen. Alles is gepakt, vanmorgen nog even de laatste dingen in de koffer en we gaan op weg. In Dusseldorf begint het goed...een half uur vertraging..niet erg pffft, we komen er wel... Oke dan op weg naar Wenen. Hebben toch een uur om over te stappen. Maar halverwege kijk ik eens even naar het ticket....oepsie. Boarding om 8.45u ???? als we dat maar halen. Stewardes gevraagd... Mmm weer ook niet of we het gaan halen..nou dan maar rustig blijven en afwachten. Afkondiging in Wenen... We mogen nog even niet landen, vliegen nog maar een rondje.. Eindelijk geland.. Vlug overstappen, we sjezen over het vliegveld en yesss we hebben het gehaald..nu nog even inchecken... een ander stel geeft aanwijzingen... Gewoon doen, niemand aankijken dan gaat alles goed..oké gaan we doen. Peter gaat eerst ...of meneer even mee wil komen??? Er komt een extra controle, nee mevrouw u hoeft niet mee....nou dan zit je daar te wachten..duurt best lang als je weet dat het vliegtuig zo gaat vertrekken. Maar gelukkig na zo'n 10 min komt hij er dan toch aan. Alles hebben ze overhoop gehaald, alles nagekeken wel een beetje vreemde Hollander met zoveel snoep in zijn koffer. Maar dat mag blijkbaar best. Hij is toch niet echt een verdachte.. dus hij mag wel weer gaan. Blijkt dat ze willekeurig iedere 35e passagier een extra controle geven. Oké hebben we ook alweer gehad. Zo eindelijk in het vliegtuig richting Chicago... De reis gaat beginnen ;)

• 29 Juni 2013 - 16:36

Tessa:

Nou, de reis kan maar beter spannend beginnen, dan hebben jullie dat ook weer gehad h

• 30 Juni 2013 - 12:18

Vic:

Het is echt geen toeval dat ze Peter voor controle eruit gepikt hebben!
    Marlies is ook altijd de klos.:-)

Prettige vakantie en de groetjes!
    Vic