Dag 2 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

29 Juni 2013 | Verenigde Staten, Madison

Dag 2.

Zo goed aangekomen Marajo gebeld, zijn tussen 19 en 20u bij jullie !!! Auto geregeld bekeken en alles ingepakt. Navigatie ingesteld..
Wel raar dat we het plaatsje niet kunnen invoeren, maar dat is geen punt zetten wel een grotere plaats erin, veranderen we onderweg wel. Nadat we voor de 3e keer richting Joliet gaan denk ik dit is toch wel wat vreemd ???? Dus stoppen en navigatie nakijken. Mmmm Madison Illenois, das niet wat we hebben moeten. Mt Horeb ligt in Wiskonsin... eens even kijken of we dit wel kunnen vinden ja hoor staat er.... zo :) toch een beetje jet-lag .. Maar oke gauw op weg. Zo rond 21u zijn we er dan toch. Kussen knuffels en bijkletsen. Eten is er nog en de kado's worden uitgepakt. Wakker blijven lukt niet lang. Dus....morgen is er weer een dag.

• 30 Juni 2013 - 21:23

Ine En Hub:

Ha broertje en schone zus. Hartstikke leuk dat we jullie kunnen volgen. Heel veel plezier en heel veel zon. Dikke kus.

Ine en Hub

• 01 Juli 2013 - 04:46

Sil:

Wat heerlijk jullie verhalen te lezen...

Heb al wat foto's voorbij zien komen. .. en jullie doen het leuk op n plaatje ; ) ..
    Ik ga dus beetje virtueel mee! Dikke kus Sil
    Ps... veel plezier gewenst. .. ma dat lukt vast!

• 24 Augustus 2014 - 14:18

Nadieh:

Ik zie jullie verhalen nu pas! Ga ze toch nog even lezen hoor :)

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008