dag 4 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Fonnie.

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

03 Juli 2013 | Verenigde Staten, Madison

Kanoën op de Kikkaboo rivier.

Vandaag staat er een kano uitje op voor ons. Alles gaat in de auto. Mara-jo en ik gaan naar de drive-thru ATM ja ja je hoeft je auto niet uit om te pinnen :). Alleen jammer dat mijn armen aan de korte kant zijn :( moet dus helemaal uit de auto stappen om te pinnen pffft valt niet mee hoor !!!! Peter en Rose hebben ook een belangrijke taak.... drank halen. Lukt best... we pikken ze op na het pinnen zodat ze niet te moe worden van dat hele stuk lopen ;) We gaan eerst langs opa en oma om de belangrijke dingen weg te brengen daar treffen we de rest van de familie. Eten drank, droge kleding en handdoeken worden ingeladen. Dan op naar de Kikkaboo river. Daar aangekomen denkt Mara-jo slim te zijn en de drank in haar kano te bewaren....mmm ff niet aan zoonlief gedacht. Is al gauw kwijt of hij al een drankje had gehad??? met als gevolg een ietwat benevelde zoon ... En een lege koelbox :). Zonder al te gevaarlijke capriolen komen we aan het eind van de route... Nog eten bij opa en oma en terug naar huis...

• 03 Juli 2013 - 07:01

Sil:

goede morgen Fon,

hebben jullie geen last van jet-lag ? meteen vollop aon de geng he ? morgen weer nieuw verslag ? dikke kus Sil

• 03 Juli 2013 - 12:48

Fonnie En Peter Cuijpers:

@Sil... jawel hoor best wel last van. Tegen 22.30 zijn deze 2 echt niet meer wakker te houden :). En in de morgen is het om 7u echt wel klaar met slapen. Maar gaat goed hoor . Het is echt genieten hier.

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008