watervalletjes en koude douche - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu watervalletjes en koude douche - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

watervalletjes en koude douche

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

19 November 2008 | Brazilië, Brasilia

woensdag 17:00, Taxi in, taxi uit, vliegtuig in, vliegtuig uit, taxi in en taxi uit wallah we zijn er Foz do Igua. Gisteravond aangekomen in het hotel, standaard hotel vlak bij het centrum, pizza eten , pilje en naar bed. We vertrekken de volgende morgen na het ontbijt naar Argentinie. Aangekomen krijgen we uitleg over de route en hoelaat wij weer worden opgehaald. Het park doet ons denken aan plivlica meren te Croatie, alles is gecultiveerd. Het is een park geworden voor massa toerisme. Van verschillende kanten kun je de watervallen bekijken, allemaal heel indrukwekkend. We hebben ook een boot tocht geboekt die je tot heel dichtbij de watervallen brengt.Kletsnat waren we toen we uit de boot stapten.We hebben voor het eerst 2 andere stellen uit nederland ontmoet, waren op door reis in Argentinie.Voor vanavond hadden we eigenlijk een culturele show met buffet geboekt maar hebben dit afgezegd, zijn er te moe voor.Morgenvroeg vertrekken we naar de Braziliaanse kant van de watervallen, stuwdam, we zouden ook naar Paraguai gaan voor te shoppen, maar dat is toch te link , vogelpark dan nog en dan zit het hier er al weer op. Niets spannends dus allemaal
We kunnen geen text bij de foto´s plaatsen, groetjes

John , de strandfoto´s houd je nog te goed, ik weet dat je voor kwaliteit gaat.
Peter en Anneke , ja we gaan ook nog naar de pantanal en manaus
Agata , wat is pietmoeder ??
Wim en Chrisje , leuk dat jullie reageren.

• 19 November 2008 - 20:05

Gertie+Gerrie:

Hallo jullie twee
    We volgen jullie nog steeds op de voet. Hartstikke goed zeker als je iemand hebt die je wegwijs maakt. De foto's zijn erg mooi. Leuk jullie ook eens in beeld te zien. Fonnie die foto in het water is nou niet bepaald je aller-charmantste foto. Zeg jullie hebben toch zeker alle drie de circuits gelopen hè.Na al dat eten lijkt me dat wel verstandig. Nou nog veel plezier en pas goed op elkaar. Gr. G+G

• 19 November 2008 - 20:48

Jo Wielders:

Zeg lange, als je maar niet denkt me 't leven zuur te gaan maken met prachtige verhalen straks in de kantine. Ik blijf wel op m'n kantoor lunchen.
    Have fun ! Jo

• 20 November 2008 - 01:40

Luciana En Familie:

Halloooooooo, zo leuk foto's hoor!!!
    lololololol
    Tell me please all the informations about your fly. We are haapy that you too are having fun ouver here, of course the most special and nice place you dint came yet.hehehehe
    big kissess!

• 20 November 2008 - 10:31

Roelieensing@hot.doc:

even een berichtje van mam fijn te horen dat jullie het fijn hebben kus mam

• 20 November 2008 - 11:11

John:

Pé,

Geweldige filmpjes en foto's. Winkelen te gevaarlijk ?. Tevens zie ik een witte vlag op de truck, bestaat de kans te worden beschoten ?.

Ik wacht wel.....op de mooie foto's die nog komen gaan.

Groet John