Tiwa - Reisverslag uit Manaus, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Tiwa - Reisverslag uit Manaus, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Tiwa

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

28 November 2008 | Brazilië, Manaus

vrijdag 16:00 , er zijn geen internet mogelijkheden , zit nu even achter de receptie , het is hier gewekdig , moeten het alleen nog over de prijs eens worden . In Fortalezza nemen we weer contact op met jullie X Pedro ewn Fonita

• 29 November 2008 - 09:16

Maarten:

'k Heb Manaus gelezen. De inspectie is een toppertje. Een 6-je is nog hoog, vraag ook maar aan Dolf! Ik verheug me al op enkele onderwater foto's. Niet verbrand op je rug na 3 1/2 uur dobberen? Fonnie een waterrat?? Lang geleden heb ik afgeleerd om haar uit te dagen met zwemmen. Zij gaat als een speer door het water. In een vorig leven was ze dolfijn of zo. Heb nog even gekeken naar het resort waar jullie vijd dagen verblijven. Ik kan niet zeggen dat het "behelpen" is. Ziet er heel mooi uit. Geniet, blijf lachen en blijf schrijven.

• 29 November 2008 - 12:21

Wendy:

wat een super gaaf resort!! Jullie liggen vast heerlijk te genieten! Beetje luieren, zwemmen, excursie-tje en wat te eten op zijn tijd!! MMMM

• 29 November 2008 - 16:15

Marcelo Eduardo:

Hello :)
    It was nice to meet you guys in the way over!

let's keep in touch!

Have a nice trip to Fortaleza!

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008