Fortaleza-2 - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Fortaleza-2 - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Fortaleza-2

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

05 December 2008 | Brazilië, Fortaleza

vrijdag 09:50, om 10:00h worden we opgehaald om met een stel meiden naar het aquatic park te gaan , een heel groot awemparadijs. Ik zet even wat foto´s op de site van gisteren, dus veel tijd om wat te vertellen ga ik niet halen. De hoogte punten van gisteren waren wel het krab eten, en een bezoek aan de prostitutiebuurt, mannen het is maar goed dat we die niet thuis hebben, het lijkt wel een snoepwinkel, je weet niet wat je ziet. Ook op de weg naar het hotel zijn de straathoeken gevuld met heel veel vrouwelijkschoon, of mannen soms heb ik toch mijn twijfeld, maar volgende keer meer hierover hoop ik, denk dat ik nog maar eens ga kijken om jullie goed te informeren.
Ja John, Raiza is toen met ons mee gegaan op de motortour, en zwembandje heb ik vandaag niet nodig, ben al voorzien
Jan het ziekenhuis is een hele belevenis geweest maar moet zeggen dat ze hier heel veel goeds doen om ook deze mensen te helpen. groetjes we gaan zwemmen. oja vanavond heb ik de uitdaging aangenomen van Claudio (vader Luciana) om te gaan zuipen en muziek te luisteren , volgens hem de perfecte combinatie van relaxen. Ik weet niet hoe ik er morgen voor sta , als jullie geen bericht ontvangen is het slecht met mij afgelopen , maar ik verheug mij er enorm op, de hele familie komt .
Het voelt echt alof het allemaal familie is, super gewoon XX Peter en Fonnie

  • 05 December 2008 - 13:21

    Mirjam:

    KOmen jullie nog wel terug? :-)
    Het klinkt allemaal echt supergezellig,

    geniet er nog even van!

    x Mirjam en co

  • 05 December 2008 - 13:28

    Jan S:

    super avonturen, leuke foto's.

    succes met de kater..
    ciao

  • 05 December 2008 - 15:04

    Maarten:

    De tractorfoto's zijn perfect. Olie gaat weer bij mij stromen en mijn "koppakking" gaat lekken als ik die oude beauty's zie. Hoe mooi kan roestig oud ijzer zijn of nét gepoetste vuurrode lak? Schiet nog maar veel mooie plaatjes. Ik verslind ze.

  • 06 December 2008 - 16:31

    Anita:

    geniet nog maar van zon zee en de warmte. hiet koud en nat maar wel gezellig avondje van sinterklaas!!!!
    doei x anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 88316

Voorgaande reizen:

28 Juni 2013 - 18 Juli 2013

Wisconsin Amerika en rondreis Canada

21 September 2009 - 13 Oktober 2009

Terug naar Brazilie

12 November 2008 - 12 December 2008

Rondreis Brazilie 2008

Landen bezocht: