Fortaleza-1 - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Fortaleza-1 - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Fortaleza-1

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

04 December 2008 | Brazilië, Fortaleza

donderdag 15:30, Ik heb maar 10 min om wat te schrijven want we worden zo meteen alweer opgehaald door Luciana en Juliana om naar de markt te gaan en vervolgens naar een of ander groot winkelcentrum.We zijn net terug van een museum waar de geschiedenis over de drank cachasa ons is uitgelegd en natuurlijk even proeven. Vervolgens een restaurant in en door naar het hotel waar we dus zo meteen worden opgehaald. Gisteren zijn we naar Claudia´s werk geweest (moeder van Luciana), ze is daar direkteur over een opleidingsinstituut, je kunt het vergelijken met Leeuwenborgh. Handen en voeten laten verzorgen en een persoonlijke butler komt ons koffie en fris brengen , vervolgens worden we door de prive chauffeur van Claudia naar het hotel gebracht , s avonds zijn we gaan eten bij de italiaan. Het kan niet op wat een luxe. Vanmorgen zijn we trouwens nog naar het ziekenhuis gagaan waar de vader van Raize (Carol)werkzaam is. Het is zoals ze het hier noemen een public ziekenhuis. We lopen verschillende afdelingen door en krijgen overal uitleg over ( jan was echt iets voor jou. per dag zijn hier 600 EHBO behandelingen, werken er 1000 artsen en 3000 verpleegkundigen. Er zijn enkele van zulke ziekenhuizen, op de EHBO liggen mensen op matrassen op de vloer, çange wachtrijen , geen airco. geen pretje. De prive ziekenhuizen zijn anders, de auto komt voorrijden , tot volgende keer Peter

• 04 December 2008 - 19:27

John:

Hey Pedro

Wordt echt tijd dat jij weer werken komt. Begin ik daar zwembandjes / love handles te zien ?.

Geniet ervan.

Groetjes John.

ps mooi strand.

Enne zijn jullie toevallig bij het meisje dat vorig jaar mee op de motor de Eifel in is geweest ?.

• 04 December 2008 - 23:14

Maarten:

JIJ KUNT NOG GOED UIT DE VOETEN MET JE HANDEN. In tien minuten red ik niet meer aanslagen dan dit.

• 05 December 2008 - 09:07

Jan S:

Dan stelt Atrium te Heerlen (2e grootste EHBO van Nl) dus niet veel voor. Het kan (gelukkig) altijd erger. Moet een soort oorlog zijn geweest daar..

Liefs

• 05 December 2008 - 22:25

Nadieh:

Hey pa en ma!!

Ik zit nu bij Kay, hij brengt ons zo naar het station. En dan gaan we naar Londen!!!
    Word weer super denk ik!!
    Vooral veel thee drinken :)
    Veel plezier nog!
    xxxx