Massage - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Massage - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Massage

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

25 September 2009 | Brazilië, Fortaleza

Na dat we opgehaald waren komen we weer aan bij Spa da Alma. We hebben een package geboekt wat inhoudt dat je een vaste prijs maakt voor de massage, lunch naar keuze, consumpties (alcohol vrij)en gebruik van jaccuzzi, zwembad en internet.Fonnie gaat als eerste met Romy mee, de massage duurt ruim een uur. Vervolgens wordt ik opgehaald, Fonnie slaapt als ik aankom, ligt in een hangmat. Romy komt uit sao Paulo en spreekt haast geen engels, dus het wordt veel met gebarentaal uitleg geven welke massage ik wil. Ik ga voor een mix (relax en indiase)
Voor en achterkant worden vervolgens behandeld,het voelt super. Je ligt midden een een grote tuin op een verhoging (afgeschermd) en het enigste wat je hoort zijn de vogels en de wind die door de bomen waait. Het geeft een heel relax gevoel. Vingers , tenen, gezicht het wordt allemaal meegenomen. Het uur is snel voorbij. Terug naar de loge en het zwembad in, lunchen en verder relaxen. Het personeel komt regelmatig langs voor een praatje, het is allemaal heel apart. We sluiten de avond af en nemen met een knuffel afscheid van deze bijzondere mensen. Als we de kans krijgen komen we zeker in de laatste week terug.
Het is literair weekend in Pipa, heel gezellig, bandje en veel mensen op straat.We zullen vanavond goed slapen.

• 26 September 2009 - 22:25

Mrtn + Ger Rotjeknor:

Na veel pilsjes en kaartspelletjes, die wij Dory en Engel hebben laten winnen; kijken we even of Pé en Fon nog nieuws hebben. Ja hoor!
    Dat van die massage spreekt ons wel aan. We zien het helemaal vóór ons. Fon onthoud het goed, dan kun je ons ook eens masseren. Lijkt ons twee een goed plan. Tot op de massagetafel.

• 27 September 2009 - 12:12

Jan & Wendy + Kaito:

Klink allemaal prima. Leuke foto's.

Liefs vanuit Maastricht!

Fonnie en Peter

Nadat wij 3 Braziliaanse studenten in ons gezin hebben opgevangen, wilden we wel eens kennismaken met de cultuur en het land waar onze "pleegdochters" vandaan komen.En natuurlijk om eens met z'n 2 tjes lekker op vakantie te gaan.

Actief sinds 19 Juli 2008