Hot - Reisverslag uit Bonito, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Hot - Reisverslag uit Bonito, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Hot

Door: Fonnie

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

23 November 2008 | Brazilië, Bonito

zondag 03:30, we hebben maar heel even tijd, nadat we vertrokken zijn uit Foz zijn we doorgereisd met de bus en auto naar pres prudente.Hier hebben we zoveel meegemaakt dat mij dit nu te veel tijd gaat kosten omdat allemaal op te sommen, jullie krijgen dit nog te horen met de foto´s. Vandaag zijn we vertrokken naar Bonito met een taxi, geregeld door Antonio, werkelijk te gek voor woorden. de ze mensen hebben zoveel voor ons gedaan. De rit duurde 7 uur. In ons hotel aangekomen www.paquas.com.br een korte douche genomen en op zoek naar een reisbureau. We zijn ons dood geschrokken van de prijzen, het pakket wat we ons voorhadden zou 800 euro kosten voor 3 dagen, wij zijn een biertje gaan drinken om te overleggen , bij een ander bureau aangekomen hoor ik iemand engels praten, blijkt een stel dat ook net is aangekomen en we overleggen om samen een trip te organiseren want dan zijn de transport kosten veel lager. Ze zijn beide woonachtig in taiwan en we kunnen het gelijk goed vinden met ze (link is naar hun website gemaakt)we zijn nu 240 euro kwijt voor beiden voor 2 dagen , de duurste trip laten we vallen. De kosten voor ons 2 was hiervoor 400euro , we zouden dan naar abismo anhumas. jammer hadden we graag gedaan. We vertrekken ook een dag eerder uit Bonito omdat we anders het vliegtuig niet halen om 10 uur s´morgens. Voor nu hebben we 2 volle dagen geboekt , vroeg op en laat thuis als het even lukt delen we alle info met jullie. Knuffel van ons en tot gauw. http://lovelivesmile.blogspot.com/

• 23 November 2008 - 21:36

Maarten:

Peter en Fonnie jullie laten je toch niet ontmoedigen door geld (het slijk der aarde). Peter ga pingelen daar ben je heel goed in en Fon gooi je liefste smile in de strijd. Wij kennen jullie als een slim team, dat overal een oplossing voor vindt. Pingel en geniet.

• 24 November 2008 - 00:09

Helena:

hello pretty things! i try to translate the texty but make NO sense at alll!!!but i think everything is ok with you.. ahahahah tomorrow we call you guys to know if everything is ok! and keep posting the pictures for us! tchaau!

• 24 November 2008 - 16:01

Gertie:

Hey Fonnie, leuk ook eens van jou te horen, maar dat je nu gelijk twee keer hetzelfde bericht verstuurt, vind ik nou ook weer wat overdreven.Mara Jo schrijft dat ze al sneeuw hebben gehad; nou wij doen niet voor hen onder. Gister lag er wel 10 cm. Zeg Fon kun jij die zanger niet boeken voor ons volgend personeelsfeest? Daar kunnen we wel op buikdansen denk ik. Ik moet gaan, heb avonddienst. Tja het leven gaat hier gewoon door. Gr. ook van Gerrie.

• 24 November 2008 - 16:04

Mam:

gelukkig is alles nog goed wat makken jullie toch wat mee wat een verschil 800 of 250 dat komt beter uit nog veel plezier kus mam

• 24 November 2008 - 20:29

Marian :

Hoi Fonnie en Peter Ik wil jullie bij deze laten weten dat ik vanuit de kluskas €400 naar jullie heb overgemaakt. Misschien wat extra vakantiebudget. Geniet ze nog Liefs Marian