Hostel - Reisverslag uit Campo Grande, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu Hostel - Reisverslag uit Campo Grande, Brazilië van Fonnie en Peter Cuijpers - WaarBenJij.nu

Hostel

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Fonnie en Peter

26 November 2008 | Brazilië, Campo Grande

woensdag 15:00, we zijn net aangekomen in een hostell in Campo Grande,vlakbij het busstation.We hebben de taxi voor morgenvroeg al geregeld. Het regent pijpenstelen en fonnie is een paar biertjes halen, ieder zijn taak, de lieverd.
Gisteren heeft fonnie ( we hebben trouwens hier nick namen aangenomen , Fonita en Pedro, klinkt meer braziliaans) inderdaad wraak genomen door een snorkeltocht te boeken. De dag begon al om 05:50 , we zouden om 06:20 worden opgehaald
voor een grot te gaan bezichtigen.Het maar een enkele grot maar wel een hele mooie, zie de foto´s (hoop ik). Er zijn steeds problemen met het internet ik probeer eerst wat foto´s op te laden en kijk dan veder hoe het gaat

• 27 November 2008 - 08:57

Mam:

goede morgen wat maken jullie toch wat mee ik vond het wel goed dat fonito pedro te pakken had met snorkelen maar het is wel prachtig he pedro kus mam nog veel plezier pas op julie zelf

• 27 November 2008 - 15:06

Jan & Gon:

We volgen jullie reis vanaf het begin. Erg leuk, blijf dit volhouden. p.s. Pedro je mag mijn werkkleding wel lenen, die zal je wel passen tegen die tijd dat je terug bent. (Haha)
    Geniet ervan.
    Jan

• 27 November 2008 - 16:17

Maarten:

Verslaving van mijn kant doet zich voor. Elke keer de mail checken op nieuwe avonturen uit Zuid-Amerika wordt een vast ritueel. Blijf schrijven: I love it.

• 30 November 2008 - 01:16

Kristina:

WOW those are two damn GOOD looking girls!!! I really enjoyed your company while in bonito. I wish you two the very best in your travels!!!

• 30 November 2008 - 01:16

Kristina:

• 30 November 2008 - 15:48

Ron:

Peter, ik heb al nieuwe kleding besteld (maatje XXXL) :)

Prachtige verhalen trouwens!

Groetjes,